Pages

2 Ağustos 2016 Salı

FM series/Bölüm 1

Uzun yıllardır FM serisinin her oyununu oynadım; CM dönemininden de kalma anılarım vardır elbette. Giriş kısmını kısa kesip direk kariyere dalıyorum. :)

Öncelikli olarak Takımdan başlamak gerekli; antrenör ekibi yok, oyuncu bazında bazı bölgelerde eksiklikler var ama genel manada takım güzel. Yeteneği bol, iş yapıcak isimler mevcut. Her zamanki gibi genç isimleri parlatmak gibi bi' proje takımı olmayı tercih edeceğim.

Taktik olarak orta-saha üstünlüğünün önemli bir unsur olduğunu düşündüğüm için sağlam bir göbek ve hızlı kanatlar olanağı sunan 4-2-3-1 taktiğini kullanmayı tercih ettim. Sol açık dehşet; tavsiyemdir. :)

Antrenör ekibini kurarken hücum ve savunma antrenörünü özellikle seçtim; asistan olarak da üst düzey bir isimle anlaştım ki benim işlerimi hafifletti. Hafiflesin ki şu alt lig macerasını kısaca geçelim.

Ligde ilk 6 maçta yenilgi almadan 5 galibiyet 1 beraberlik aldık. Kupada da 2. turu geçip 3. tura yükseldik, işimizi şakaya almadık as kadroyla çıktık ama zar zor geçebildik turu. Olsun güzel bir başlangıç yaptık; -3 puanla başlamamıza rağmen 13 puanla 3. sırada yer alıyoruz.

Transferler:
Genç ve tecrübe sahini isimlerin ortak bi çalışması oldu; geleceğe yatırım her zaman önemlidir. :)
Antrenör ekibi:
Lige uygun ve antrenmanı gönlünüzce bırakabileceğiniz ekip.

Ana tablo:
Sol açık dehşet demiştim. :)

Taktikler:
Oyunu domine eden bir sistem; güçlü orta-sahalar...
Fikstür:
Namağlup yolumuza devam ediyoruz.
Ve son olarak bir sürpriz söyliyim; sözleşmem 1 senelik; yani eğer sezon sonu cazip teklif gelirse yuvadan erken bir uçuş olabilir...


0 yorum:

Yorum Gönder